10 év garanciát adunk munkáinkra

a/ Halász Klinika 10 év teljes körű garanciát vállal a következőkre: implantációra, csontpótlásra, fogtömésre, a fix fém mentes kerámia fogpótlásokra és fogművekre, amely érvényes a fenti ellátási módok során a rendeltetésszerű használat mellet történő károsodásra.

b/ ​Az a/ pontban megjelölt esetekben a Halász Klinika ingyenesen helyreállítja, megjavítja a sérült részt vagy az előzővel azonos minőségű ellátást biztosít; vagy a kezelések árát visszatéríti azzal, hogy a beavatkozás díja arra tekintettel került meghatározásra, hogy a klinika és a kezelőorvos az itt írott garancia-feltételek teljesítésén túl kártérítési vagy más anyagi felelősséggel nem tartozik.

c/ ​Nem érvényes a garancia a következőkre: a Halász Klinikán végzett kezelésekre, amennyiben azokat más, nem a klinika által megnevezett fogorvos javítani próbált; az időközben kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra és következményeikre; bruxizmusra, éjszakai csikorgatásra, szorításra; rendellenes használatra, baleseti sérülésre; súlyos, kezeletlen fogágy-betegség esetén.

d/​ A 10 év jótállás kifejezetten nem terjed ki: a műanyagból / akrilból készült, vagy műanyaggal leplezett fogpótlásokra (műanyagokra 1 év jótállást adunk); gyökérkezelt fogakra külön feltételek szerint; az időközben kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra és következményeikre; az éjszakai csikorgatásra és szorításra; a rendellenes használatra, baleseti sérülésre és következményeire; a súlyos, kezeletlen fogágy-betegség következményeire; nem jár garancia a dohányzás következményeire, valamint azokra az esetekre, amelyeknél a károsodás oka a Halász Klinika által nyújtott kezelést követően keletkezett.

Amennyiben a félévente ajánlott kontroll és dentálhigiéniás kezelésen nem vesz részt, úgy a garancia a kezelés megtörténtét követő 2.évtől megszűnik.
Bővebben

Kérjen visszahívást!

Ha megadja lenti adatait, akkor kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kérdése van?
Hívjon minket, vagy írjon nekünk!

[email protected]

5 tipp - így lesz tartós az implantátumos fogpótlásod! 5 tipp - így lesz tartós az implantátumos fogpótlásod!